Thursday 6 November 2014

Study Week. FINAL EXAM !

Assalamualaikum readers :) Here it is my new blog image. Hope you like it. Aicehh akuu, ajet-ajet ade readers je. Bhahahaha. Okayyy, setelah sekian lama blog ini berhabuk dan bersepah, datang lah Si Cinderella datang membersih dan menaip. Oppsss. Hoho. K merepekk~ Okayy tengok tajuk tu, FINAl EXAM okehhh. Bukan main huruf besarr lagi aku letak. Haaa, betapa penting nya final exam berbanding nama aku. -.- 

Disebabkan sekarang study week, maka dengan ini aku meletakkan syarat perintah berkurung di dalam kampus sehingga lah periksa. Ehhh, yedok aku ? Nama je duduk berkurung tapi tak study juga. Duduk tgok movielah, makanlah, tidurlah dll. Hampesss. *jangan tiru aksi ini. Ni nak cerita, korang tak nak tau pon, ak nak bagitau jugak, aku ada 3 paper tapi fakta yang nak kena baca adalah setinggi Gunung Kinabalu. Tapi takpe, ku gagahi jugaa demi mendapatkan segulung ijazah. Ayat tak boleh blah~ 

Okayy, kiranya ak dengan budak SPM dengan buku sama naik je sekarang. Haha. Yang pasti lepas exam ni, aku balikkk ke rumahhh dan cuti sem pun bermulalah. Oh yeahhhh. Lompat setinggi awannn ~ So, konklusi yang kita boleh nampak kat sini, ak takdek point dah nak tulis dan lebih baik ak sambung membaca buku. Sebelum tu, di kesempatan ini, aku nak ucapkan GOOD LUCK and ALL THE BEST untuk rakan-rakan seperjuangan yang lain. Oke guysss, jumpa lagi ^^






No comments:

Post a Comment